Nieuwe werkwijze zorgt voor snellere oplevering

We blijven voortdurend zoeken naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren. Onlangs hebben we intern een aantal belangrijke optimalisaties doorgevoerd die zorgen voor een efficiëntere projectaanpak.

Door onder andere vaste feedbackmomenten in te bouwen en de samenwerking tussen ontwerp, techniek en inhoud te stroomlijnen, kunnen we nu aanzienlijk sneller opleveren. In de praktijk betekent dit dat een gemiddeld project tot wel 30% sneller gereed is dan voorheen, zónder concessies te doen aan kwaliteit of afwerking.

We merken dat klanten deze nieuwe werkwijze waarderen, omdat het traject overzichtelijker én voorspelbaarder is geworden. Meer grip voor ons, meer rust voor de klant.

Dit artikel is geschreven door:

Lisa van den Berg

Marketing & Communicatie

Lisa is verantwoordelijk voor onze zichtbaarheid, zowel online als offline. Met haar creatieve ideeën en scherpe pen zorgt ze dat onze boodschap altijd raak is.


Dit artikel is gepubliceerd op: 15-05-2025
Dit artikel is aangepast op: 10-11-2025

Terug naar overzicht